کاربرد پراکسیدین (اکسیدین) در پرورش میگو

اصول پرورش آبزیان به ویژه پرورش میگو الزامات بهداشتی را به تولیدکنندگان و پرورش دهندگان تکلیف می کند که مهمترین آنها استفاده از یک ضدعفونی کننده سطح بالا و در عین حال بی خطر برای آبزیان و محیط زیست است. لذا دقت در انتخاب یک ضد عفونی کننده کارآمد مانند پراکسیدین که یک محلول ضدعفونی کننده صنعتی سطح بالا بر پایه پراستیک اسید با فرمولاسیونی خاص برای پرورش آبزیان است، بسیاری از آلودگی های دوره پرورش و حتی آلودگی های بسته بندی و بازاررسانی محصول را مرتفع می نماید.

پراکسیدین در پرورش میگو

پراکسیدین تولیدی آرال شیمی گلستان که یک محلول ضدعفونی کننده صنعتی ارگانیک، بی خطر و کاملا قابل اطمینان برای پرورش دهندگان محسوب می شود، انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه اقتصادی برای ضدعفونی جدار استخرها و منابع آب آنها و حتی فیلترهای موجود بر سر راه آب ورودی و کلیه ابزار پرورش است. به نحوی که 90 درصد آلودگی ها و عوامل بیماری زا را  در همان مراحل اولیه حذف می کند. ضمن اینکه کمک شایانی به افزایش اکسیژن محلول آب DO می نماید. این ضدعفونی کننده صنعتی سطح بالا در موارد نقص سیستم تولید اکسیژن استخرهای پرورش می تواند کمک موثری در تامین اکسیژن مورد نیاز آبزیان باشد.

از این ضدعفونی کننده صنعتی سطح بالا، می توانید در مراحل بدون حضور آبزی و در مراحل با حضور آبزی البته مطابق با دستورالعمل های خاص خود به نحو احسن استفاده بفرمایید.

من یک جعبه پیام هستم. بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا متن تغییر کند.

فهرست