سهم آرال شیمی در مقابله با کرونا | آگاهی رسانی و ارائه مواد گندزدا

دولت ها، سازمان های بهداشتی و جوامع در سراسر جهان اقدامات بهداشت عمومی مختلفی را برای کنترل شیوع ویروس کرونا به اجرا گذاشته اند. این اقدامات شامل قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی، اجبار ماسک، پروتکل های بهداشت دست و محدودیت های سفر است. سایر اقدامات عبارتند از: آزمایش و ردیابی تماس با افراد مبتلا، تلاش کمپین های علمی برای همکاری و تحقیقات جهانی برای تولید واکسن، آمادگی و پاسخ به مراقبت های بهداشتی، آموزش و آگاهی عمومی و سازگاری و تاب‌آوری است. در این نوشته، رسالت و سهم آرال شیمی در مقابله با کرونا و ویدیوی آموزشی برای اطلاع رسانی از خطرات کرونا ارائه می شود.


پیشنهاد می کنیم جهت اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

کرونا و روش های پیشگیری

پیشگیری از کرونا ویروس


سهم جوامع در مهار کرونا چیست؟

به طور کلی، کنترل همه‌گیری ویروس کرونا مستلزم یک واکنش هماهنگ جهانی، مسئولیت فردی و سازگاری مداوم با شرایط در حال تحول است. در حالی که پیشرفت‌هایی در مهار شیوع ویروس و کاهش تأثیر آن حاصل شد، هوشیاری مستمر، همکاری و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های بهداشت عمومی برای تداوم این تلاش‌ها و رسیدگی به چالش‌های بهداشتی آینده بسیار مهم است. در زیر توجه شما را به یک فیلم آموزشی در خصوص خطرات پاندمی کرونا جلب می کنیم.

سهم آرال شیمی در مقابله با کرونا با ارائه مواد گندزدا

صنایع آرال شیمی تولید کننده انواع ضدعفونی کننده و گندزدای سطح بالا در کشور است. آرال شیمی با تولید محلول های گندزدای پراکسیدین بر پایه پراستیک اسید، چه برای ضدعفونی دست و چه ضدعفونی سطوح، به کمک هم وطن های خود شتافته است. درکنار مواد گندزدا، آرال شیمی انواع شوینده ها را برای نظافت سطوح عمومی ومقابله با ویروس کووید 19 تولید می کند. آرال شیمی از اولین روزهای ظهور کرونا، تولید را چند برابر کرده است و تا پایان این پاندمی، دست از تلاش خود برنمی دارد. سهم آرال شیمی در مقابله با کرونا، کار شبانه روزی هست تا شما دغدغه مایع ضدعفونی کننده نداشته باشید. برای قطع کردن زنجیره بیماری کرونا، سهم شما چیست؟

فهرست