تونل ضدعفونی کننده

با گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و ضد عفونی کردن اجسام از آلودگی ها تونل ضدعفونی کننده با قابلیت استفاده در اماکن پر تردد به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن گذر می کنند، تمامی اندام های آنها با مواد ضد عفونی کننده مورد مه پاشی قرار می گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می انجامد.

بهداشت فردی و عمومی

هر فرد زمانی می تواند از سلامت خود مطمين باشد که در جامعه سالم زندگی کند. بنابراین رعایت بهداشت فردی و عمومی به منظور تضمین سلامت فرد و جامعه ضروری است. مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای رعایت بهداشت تولید و عرضه می شوند.

یکی از مراکزی که از نظر بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارند هتل ها، رستوران ها و مراکز گردشگری هستند. این موضوع در مقاله مربوط به هتل ها و مراکز گردشگری به تفصیل بررسی شده است. همچنین مقاله جامع “نکات مهم در مورد بهداشت هتل ها” می تواند برای شما مفید باشد.

استفاده از تونل ضدعفونی کننده

این روزها که با شیوع کروناویروس رو به رو هستیم، افراد زمان ورورد به هتل ضدعفونی می شوند. در تونل ضدعفونی کننده، ضدعفونی لباس و دست به طور همزمان هنگام عبور از این تونل انجام می شود. هتل پارسیان کوثر اصفهان در این زمینه پیش قدم شده است. فرایند ضدعفونی پرسنل، مراجعین و خودروهای ورودی به هتل را با محلول ضدعفونی کننده ارگانیک فوداسیب که بر پایه پراستیک اسید است انجام می دهد. در اینجا به صورت نمادین، گوشه ای از این فرایند را جهت آموزش نحوه ی انجام صحیح ضدعفونی، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

همانطور که در بخش توضیح محصول فوداسیب ملاحظه می کنید، از این محصول می توان برای ضدعفونی سطوح، هوا، دست. میوه و سبزیجات استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست