پراکسیدین (اکسیدین) آب و فاضلاب

درسال های اخیر و با کاهش شدید منابع آب، اقدامات وسیعی در خصوص استفاده مجدد از فاضلاب خروجی صنابع مختلف انجام شده است.
آب و سطوح در تماس با آب، از مستعدترین سطوح مناسب برای رشد انواع باکتری ها، ویروس ها، جلبک ها و عفونت های بسیار خطرناک است و عدم جلوگیری از رشد این عوامل بیماری زا، عواقبی مانند همه گیر شدن بیماری های عفونی و گوارشی مثل وبا ( التور) و حصبه را به همراه خواهد داشت. به منظور جلوگیری از رشد و انتقال عوامل میکروبی ذکر شده میبایست از یک ضدعفونی کننده صنعتی بی خطر و فاقد باقی مانده های خطرناک استفاده نمود. پراکسیدین آب و فاضلاب، محصول شرکت آرال شیمی جهت کمک به این معضل تولید شده است.

ضدعفونی کننده پراکسیدین آب و فاضلاب

پراکسیدین آب و فاضلاب، یک محصول ضدعفونی قدرتمند با قدرت اثرگذاری بالاست که طیف بسیار وسیعی از انواع عوامل بیماریزا از قبیل E.Coli و سالمونلا و لژیونلا را بطور کامل از بین می برد.

این محصول بر پایه اتان پراکسوئیک اسید با فرمولاسیونی کاملا اختصاصی برای استفاده از منابع آب تولید شده است و در دوزهای توصیه شده، نقش قابل توجهی در افزایش COD ندارد.

استفاده از پراکسیدین بعنوان یک محلول ضدعفونی سطح بالای صنعتی در صنایع آب و فاضلاب در حضور یا بدون حضور کلر، مقادیر ترکیبات سرطانزای ناشی از واکنش کلر با هیدروکربن های آب (تری هالومتانها (THMs)) را به شدت کاهش خواهد داد.

موارد استفاده از اکسیدین صنایع آب و فاضلاب در صنایع مربوطه:

 

فهرست